maandag 14 september 2009

Kookboeken



Een ware verslaving van mij zijn kookboeken. En dan vooral de kookboeken die zich onderscheiden door een prachtige vormgeving. En persoonlijke verhalen van de schrijver vind ik ook heerlijk om te lezen, vandaar ook mijn collectie culinaire romans.

Dit is 'A Table' een combinatie van een kookboek en een culinaire roman. Een Engels stel verhuisd naar Frankrijk en vertelt over hoe ze hun huis langzaam opknappen en natuurlijk over de vele etentjes die ze geeft en haar vele bezoeken aan alle plaatselijke markten!


Ik zal mijn favoriete kookboeken en culinaire romans toevoegen. En voor mezelf natuurlijk een verlanglijst van alle kookboeken die ik nog wil hebben.... Kookboeken heb je nooit genoeg!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert!