zaterdag 5 november 2011

Taartje Kunst in Emmeloord

Vandaag met mijn cupcake versierkraam, ofwel 'Taartje Kunst' in Emmeloord gestaan. Om het kunstuitleen abonnement voor kinderen te promoten was ik uitgenodigd om kinderen te verleiden om hun eigen kunstige taartje te maken! Met botercrème, snoep, gekleurde spikkels, m&m's en bloemen/vlinders van fondant konden ze zich uitleven! Zelf ook veel versierd, want het liep qua kinderen helaas niet echt storm.
Cupcakes gebakken met karnemelk, honing en zonnebloemolie i.p.v. boter, suiker & melk, met als resultaat een smeuïge cupcake. Geen droog cakeje! Foto's volgen nog, want eigen toestel te vergeten. Maar als het goed is verschijnen er foto's in de Noordoostpolder, dus mocht iemand het artikel tegenkomen.....ik hou me aanbevolen!

2 opmerkingen:

  1. Ik zal Jan Meindert vragen om het verhaal in de Noordoostpolder waar zeker een verslag met foto's in zal staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh top! Zijn denk ik mooie foto's geworden!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert!